Kjøp via Klarna

Nå kan du betale med Klarna

Vi er glade for å kunne fortelle deg at vi samarbeider med Klarna for å tilby deg flere betalingsmetoder på betalingssiden. Nå kan du få det du vil ha når du vil ha det på en trygg og enkel måte. Velg et av Klarnas betalingsalternativer når du handler hos Norskbadstue. Betal for varene først etter at du har mottatt dem, eller del opp kjøpet i håndterbare avdrag.

I butikkens kasse
Velg Betal senere. Legg inn personlig informasjon du kan utenat. Ingen behov for kortnummer eller kompleks informasjon for å fullføre kjøpet.

Når pakken er på vei
Din 14 dagers betalingsperiode starter når bestillingen sendes.
– Betal alt innen 14 dager etter at varene er sendt
– Ingen forskuddsbetaling
– Ingen rente
– Ingen gebyr (når du betaler i tide)

Med kort eller bankbetaling kan du betale kjøpene dine kjapt, sikkert og enkelt på tre ulike måter.

Du kan koble kortene dine og bankkontoen din til Klarna første gangen du skal betale noe, eller gjøre det på forhånd i Klarna-appen. Klarna husker informasjonen din så du kan handle og betale enda smidigere neste gang.

Bankoverføring. Betal med bankkontoen din og godkjenn kjøpet med BankID. Pengene trekkes direkte.
Trekk fra bankkonto. Pengene trekkes fra din tilknyttede konto i løpet av to bankdager etter at ordren er sendt.
Kort. Betal med valgfritt kort. Pengene reserveres direkte i forbindelse med kjøpet

Engangsavtale
Fullfør en enkel, 4-trinns kredittsøknad med top-of-mind-informasjon. Du får svar umiddelbart om du er godkjent og kan fullføre bestillingen med en gang.

Månedlige betalinger
Du vil utføre den månedlige betalingen online eller i appen vår ved hjelp av bankoverføring eller kortbetalinger. Vi vil varsle deg når det er tid for å gjøre betalingen hver måned.

Bruk verktøyet for å beregne månedskostnader

Bruk av personopplysninger

Klarna behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle våre forpliktelser i denne avtalen og for ytterligere årsaker spesifisert i vår Personvernerklæring. Personvernerklæringen kan du finne her eller på vår hjemmeside, og ved å bruke Klarnas tjenester bekrefter du at du har lest denne erklæringen. Vi behandler dine personopplysninger for å blant annet utføre identifisering, kundeanalyse, kredittbedømminger, markedsføring og bedriftsutvikling. Vi kan også overføre dine personopplysninger til utvalgte partnere (slik som kredittopplysningsbyråer) som kan være etablerte utenfor EU/EØS. Du finner mer informasjon om vår deling av dine personopplysninger, dine rettigheter i forhold til dette, hvordan du kan kontakte oss dersom du har spørsmål eller hvilke myndigheter du kan kontakte angående klager i vår Personvernerklæring.

Mer information >>

Har du spørsmål?

Kontakt oss gjerne på tlf 21 01 89 91 alle hverdager mellom 08.00 – 17.00. Ved tvist kan Kontohaver henvende seg til Allmänna reklamationsnæmnden, Box 174, 101 23 Stockholm.

Hvis der skulle opstå en tvist mellem dig og Klarna, som vi ikke har kunnet løse, kan du henvende dig til det svenske forbrugerklagenævn, Allmänna reklamationsnämden. Du kan indsende din tvist til ARN via ODR-platformen: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Du kan også indsende din tvist til følgende adresse: ARN, postbox 174, 101 23 Stockholm, Sverige.

Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Organisasjonsnummer SE556737-0431. www.klarna.no